Na zákazníky se musí chytře

Na zákazníky se musí chytře

Uvažujete nad tím, jak k sobě přitáhnout zákazníky? Pakliže vás živí prodej zboží anebo služeb, jsou takové úvahy zcela přirozené, ba dokonce žádoucí a nezbytné. Každému obchodníkovi je dnes zcela jasné, že když chce prodávat jako o závod, tak se neobejde bez dobré reklamy. Jenže takové reklama je drahá záležitost, a nikdo vám nezaručí, že bude fungovat. A to ani v případě, kdy vsadíte na osvědčené postupy, anebo oslovíte renomovanou reklamní agenturu. Zkrátka, vždycky existuje určité riziko, že to nevyjde. Navíc, k tomu, aby reklama fungovala tak, jak má, je nezbytné nechat ji stále pracovat. Lidská paměť je krátká, takže když propagaci ukončíte, lidé zapomenou.

Pakliže nechcete neustále utrácet za drahou reklamu, u které si nemůžete být jistí tím, zda vám přinese kýžené ovoce, vsaďte na jiné osvědčené postupy, které nejsou tak náročné a nebudou vás stát tolik peněz. A také je můžete provést svépomocí, bez placené asistence odborníků.

vizitka v ruce

Mnohdy vám stejně dobrou službu jako placená reklama, prokáže třeba jen snadno zapamatovatelný kontakt. Nevěříte?

Až příliš často se stává, že je zákazníkům prakticky jedno, koho ohledně nabídky konkrétního zboží anebo služeb kontaktují, neboť ceny a kvalita jsou srovnatelné. A právě v takové situaci vítězí ten, jehož kontakt nosí lidé v hlavě.

Když vaše telefonní číslo anebo jiné spojení musejí zákazníci složitě hledat, počítejte s tím, že na internetu snadno narazí na jinou, třeba lákavější nabídku. Naopak když budou vaše telefonní kontakty nosit v hlavě, nebudou muset nic hledat a rovnou vaše číslo vytočí.

zena s telefonem

Jak je tedy vidět, mít snadno zapamatovatelný telefonní kontakt, může v praxi znamenat velkou výhodu. A vy ji můžete snadno získat tím, že si pořídíte zlaté číslo dvojičky. Tedy takový telefonický kontakt, který si každý na první pohled zapamatuje. A rázem máte vyhráno!

Posted in