Hubnutí nejen pro mladé

Hubnutí nejen pro mladé

Pokud chcete, aby vaše ratolesti pouze neobrůstali tukem, ale aby se také trochu více hýbali, budete pro ně muset najít nějaké efektivní lákadlo.

Hubnutí nejen pro mladé

Je smutnou pravdou, že Češi patří mezi nejotylejší národy nejen na evropském kontinentu, ale rovnou na celé planetě. Klíčovými faktory, díky kterým jste se dostali tam kde jsme, jsou hlavně kombinace vepřového a nedostatek pohybu. Situace je však trochu odlišná od té z před dvaceti let. Tehdy se nehýbali hlavně lidé okolo středního věku. Ti však v současnosti sportují daleko více než v minulých letech. Pomyslnou štafetu tlouštíků tak přebraly mladší školní generace, které celé dny tráví doma buďto před televizí, nebo u počítače.

Skákat může každý

Dostat mladého nešťastníka ven, aby si šel s ostatními zařádit někam na hřiště dost dobře nejde, protože se i ostatní věnují obdobným aktivitám. Otázka tedy je, jak na to. Jedním z možných léků by mohly být dětské trampolíny, jejichž používání je nejen fyzicky náročné, ale hlavně zábavné.

Člověk se zapotí

Je dost pravděpodobné, že vám pouhopouhé poskakování na místě nepřipadá jako nic extra a je to docela pochopitelné. Zkuste si to ale dělat, byť i jen jednu jedinou minutu a uvidíte, že to tak jednoduché přeci jen není. Během základního skákání totiž zapojujete celou řadu svalů, z nichž o mnohých jste nejspíš nikdy ani neslyšeli. Není to záběr pouze na nohy, ale rovněž se takto dá posílit i některé svaly v oblasti pánve, velké břišní svaly a záda. Samozřejmě, že se takto nejen neposiluje, ale zároveň se tím zlepšuje i kondice. A to je z hlediska zdraví snad to nejdůležitější.

Vhodné cvičení pro děti

Pravidelnost

Pokud vašeho potomka dokážete alespoň jednou dostat k trampolíně, je pravděpodobné, že máte napůl vyhráno. Skákání je skutečně poměrně návykové, i když se člověk během něj může pořádně zapotit. Je důležité, aby to vaše dítko dostatečně bavilo a mělo tak motivaci k dalšímu skákání. Pro cvičení jsou důležité nejen správnost provedení, ale rovněž i frekvence. Čím častěji se bude váš potomek cvičení věnovat, tím lépe pro něj, a hlavně jeho tělo.